Національна дитяча "горяча" лінія.

2018-03-14

/Files/images/2018/6dlm2rkucuq.jpg

Продовжує свою роботу Національна дитяча "горяча" лінія. Нагадуємо номери.

/Files/images/2018/b61616166d6f663751649da37058d1fb.png

Основними засадами роботи гарячої лінії є анонімність та конфіденційність, тобто ніхто не дізнається, хто телефонував, коли телефонував, з яких питань, що розповідав, які поради чи консультації отримував. Зміст розмови завжди залишається відомим лише дитині, якателефонує, та консультанту. Крім цього, ніхто не дізнається номера телефону, з якого здійснюється дзвінок. У консультанта відсутня функція визначення номеру.

Національна дитяча гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю з 12 години по 20 годину та в суботу з 12 години по 16 годину. Однак це не означає, що в інші години не можна телефонувати. Можна, але за номером не дитячої гарячої лінії, а на загальну гарячу лінію, де діти також можуть отримати консультації.

  • Для зв’язку з Національною дитячою гарячою лінією слід телефонувати на номери 116 111 (безкоштовно зKyivstarтаlifecell) або 0 800 500 225 (безкоштовно з усіх номерів телефонів).
  • Для зв’язку з Національною гарячою лінією (загальна) слід набрати номери 0-800-500-335 або 386 з мобільного оператора Київстар.
  • Дзвінки на дані номери є безкоштовними з будь-яких телефонів – мобільних чи стаціонарних.
  • Робота гарячої лінії покликана допомогти, тому в скрутних ситуаціях не слід вагатися, а дзвонити!
Кiлькiсть переглядiв: 35