• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Розклад занять

/Files/images/soc_ped.gif




Орієнтовний тижневий розподіл
організованої (групової) освітньої діяльності ДНЗ №27 на 2016/2017 навчальний рік




/Files/images/7020.gif


Група раннього віку № 1 "Карапузи-1"
(3-й рік життя)

Понеділок
1. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)2. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі - І, ІІІ тиждень; Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі: Конструювання - ІІ, ІV тиждень)
П'ятниця
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення- І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)


Група раннього віку № 3 "Карапузи-3"
(3-й рік життя)

Понеділок
1. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
Вівторок
1. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання )(ІІ-пол.дня)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
Четвер
1. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі - І, ІІІ тиждень; Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі: Конструювання - ІІ, ІV тиждень)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
П'ятниця
1. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення- І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)


Група молодшого дошкільного віку №2 "Калинонька"
(4-й рік життя)

Понеділок
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень)(ІІ-пол.дня)


Група молодшого дошкільного віку №5 "Ромашка"
(4-й рік життя)

Понеділок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
П'ятниця
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність -- Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень)
3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка) (ІІ-пол.дня)


Група молодшого дошкільного віку № 10 "Сонечко"
(4-й рік життя)

Понеділок
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка)
2. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)


Група середнього дошкільного віку № 4 "Пролісок"
(5-й рік життя)

Понеділок
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Зростаємо дужими)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мова рідна, слово рідне)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина у довкіллі) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мова рідна, слово рідне)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Прилучаємось до музичної скарбниці)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Чарівні фарби і талановиті пальчики: Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Зростаємо дужими)
2. Логіко-математичний розвиток (Математична скарбничка)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина у довкіллі)(ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мова рідна, слово рідне)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Прилучаємось до музичної скарбниці)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Чарівні фарби і талановиті пальчики: Малювання) (ІІ-пол.дня)
П'ятниця
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Зростаємо дужими)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Віконечко в природу)
3. Художньо-продуктивна діяльність (Художня література) (ІІ-пол.дня)


Група середнього дошкільного віку № 8 "Дзвіночок"
(5-й рік життя)

Понеділок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
3. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність -Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
П'ятниця
1. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
2. Художньо-продуктивна діяльність (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)

Група старшого дошкільного віку № 6 "Веселка"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
4. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
4. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка) (ІІ-пол.дня)


Група старшого дошкільного віку № 7 "Соняшник"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка) (ІІ-пол.дня)


Група старшого дошкільного віку №9 "Перлинка"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
4. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
4. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка) (ІІ-пол.дня)


Група старшого дошкільного віку №11 "Волошка"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі культури: Образотворча майстерність - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка) (ІІ-пол.дня)

/Files/images/24.gif

Кiлькiсть переглядiв: 21429