/Files/images/lineyki/c73c3bf6f812.gif/Files/images/vihovannya/24bfae34cfcb.jpg

Природа – могутнє джерело пізнання , яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу.

Людина – частина природи, потяг до всього живого закладений у ній від самого народження, та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.

Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям.

Головною умовою реалізації завдань екологічного виховання є створення еколого-розвивального предметного середовища, яке сприяє формуванню в дошкільнят екологічної вихованості, яка передбачає набуття уявлень про самоцінність та неповторність компонентів природи, прояв гуманних почуттів до живих істот, оволодіння початковими вміннями відчувати красу та милуватися нею, виважено поводитися в довкіллі, знати правила безпечної поведінки в природі.

/Files/images/vihovannya/de0bee45d0ae.jpg/Files/images/vihovannya/89e8578deb26.jpg/Files/images/vihovannya/41bf60f348f6.jpg/Files/images/lineyki/c73c3bf6f812.gif/Files/images/vihovannya/Без_имени_1.jpg/Files/images/vihovannya/post-394638-1321824479.jpg/Files/images/lineyki/5c8f3ed4d5ed198dbdeaeed88df750a1.gif/Files/images/pori_roku/Ekokogi4ni_situacii.png/Files/images/pori_roku/b709125d62b8.jpg/Files/images/pori_roku/2cbb9757cfb2.jpg/Files/images/pori_roku/5da892b046b6.jpg/Files/images/pori_roku/139aa1362d5b.jpg/Files/images/pori_roku/e37bbe949fb9.jpg/Files/images/lineyki/5c8f3ed4d5ed198dbdeaeed88df750a1.gif

Кiлькiсть переглядiв: 190